hata arbetsförnedringen.

Då har man varit på arbetsförnedringen idag, inte respons som vanligt. kommer 1050 kr imånaden av dom, är det ens värt de? jävla äckel ställe. Tror de inte finns en ända person som tycker om aretsförmedlingen och om någon gör de, då är det fel på den personen för de går inte.
Vidare till möte på KPS inom arbetsförmedlingen i två timmar, när man är där som grupp så är det helt ok, ganska kul (: FAKTISKT. efter dom lååååånga två timmarna så cykla jag snabbt hemåt innan mamma kom. vi åkte till coop för att handla lite gottgott hem tills idag och till helgen.

IMORGON
så jag jag och mamma åkte till örebro och sova över där faktiskt, hemma hos min älskade broder. :)
träffa Agnes och sara också! :) vi ska äta gott och bara koppla av ska jag göra, åka bort från stan, de kommer kännas underbart :)

Sen på lördag vet jag vad jag ska göra nu :) det blir att vara min älskade vän ida!
det kommer alltså bli en galen halloween.
men en sak ska ni veta, att jag tror fortfarande att man super och klär ut sig nästa helg.
BOMB säker!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0