satan!

satan också. Jag som skulle gå ut nu när jag vaknade en timme och sen när sophie slutade skolan tänkte jag ringa henne fråga om hon ville gå ut och med mig igen eftersom jag aldrig gick något igår eftersom jag inte hann :/ så blir det sånt här väder idag ;( besviken jag blir!

vaknade upp självklart av att mina grannar är inte alls högljuda utan jätte högljuda.
dock är klockan tre och de e ingenting som stör mig då, men när klockan vid 3-4-5 på nätterna då börjar man undra, När ska dom få sin första varning?!
en sak som stör mig ännu mer är att jag hör deras musik och dom spelar en låt hela tiden, jag antar att dom älskar den låten men det går väl att byta någongång? jag vaknade för 20 minuter sen, då har dom spelat samma låt kanske 7 gånger nu. jag tycker också den låten, men kanske inte att lyssna på 7-8 gånger på samma gång, ELLER?

I wanna boom bang bang with your body yo
We're gonna rough it up before we take it slow
Girl lemme rock you, rock you like a rodeo
(Its gonna be a bumpy ride)

ni vet säkert vilken jag menar..

JAJA, eftersom de inte blir att gå ut och gå nu så får de väl bli och städa lite och sen äte lite mat.
köpte mig kyckling och potatissallad igår som jag ska äta lite utav :) skulle dock vilja ha sallad till med men den är slut :( Annars vet jag inte vad som händer idag. de märks.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0