roadtrip till örebro imorgon.

Då har man spenderat kvällen med sophie,jk,chriffe,degen&sandra hos sophie. :)
kollat på massa bra program på tvn, rökt oss hesa, planerat inför lördag och sen bara snackat en massa.
Det får bli att jag är en hippie, det blir statt och en massa cider och goda vänner hemma hos sophie.
Jag hoppas också att kvällen på statt blir en bra kväll!

Imorgon blir det Örebro hela dagen, hela kvällen, natten och morgondagen (: innan de blir det att träffa sandra på stan en sväng, sen roadtrip mot bror <3
Efter de blir de till Ikea en sväng med mammi.
sen hem och bara göra sig iordning för kvällen. :)

nu ska jag försöka sova, för är trött men när jag lägger mig i sängen blir jag pigg. :s
jaja..

godnatt och puss! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0