lyxkväll.

Då sitter man hos bror, har ätit löfbiff,pommes, grymt go sallad som jag gjorde och cider (: det smakade underbart i munnen kan jag säga! efter det blev det inte att smälta maten utan Agnes tryckte in salta pinnar i munnen på mig.
Lekt med henne en massor idag så är ganska trött all bus.
Fick henne och somna tillslut sen också, klockan hade blevit mycket så läste lite böcker för henne så somnade hon mig i min famn och det var mysigt.
Ätit massor av gott till idol också, så idag har varit en lyxkväll i örebro.
Bror är på fest med jobbet och Sara har precis kommit hem från jobbet med sin stora goa mage :) snart är de allt dags! januari.

Geir eller Daniel?
svårt, men jag tycker Geir har sån grym röst och Daniel var inte så bra idag.
men vi får se :)

nu ska jag mysa med mamma och sara :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0