Halloween two thousand ten.

Då har Karin och Jennifer precis åkt ifrån mig ;/ och nu blev det lika tomt igen.

LÖRDAG, vaknade upp hos bror vid 12 tiden och fick en fin frukost.
snackade lite med bror, mamma och lekte självklart med Agnes. Gjorde snabbt iordning mig också inför IKEA :D
fick med oss lite bra grejer från ikea. När jag kom hem så kom Jennifer och Karin, suger mysigt!
Men utanför mig stod tim och Sebastian och jag har inte sätt Sebastian på hur länge som helst så jag blev så glad när jag fick se honom, så stod och pratade med honom en stund, HAN HAR BLEVIT SÅ BIFF :o azm!
upp med alla grejer i lägenheten som luktade instängt och sen var det bara att börja göra sig iordning för kvällens gång!












IGÅR - HALLOWEEN.

Kvällen blev faktiskt ganska bra! :)
vi började förfesta hos sophie (: det var kul för det kom ganska mycket folk dit eftersom joel "grannen under" också hade fest men så hade han somnat så alla kom upp :) så det var kul.
Redan vid halv 11 åkte vi ner till mastis för det var ju lönehelg,halloween och sen var det någon klassfest där också. Var väldigt mycket folk på mastis igår!

Är fortfarande besviken att statt inte var öppet igår, de hade varit sjukt mycket roligare, menmen nu är de som de är i denna stad. Glad över att det bara är några månader kvar tills det blir göteborg för min del. men hoppas också på något extra jobb eller jobb så snart som möjligt alltså! någon som kan hjälpa mig?
10 november blir det att åka till norge och kolla massor av jobb där, då får jag hoppas på de bästa! :)

Nu ska jag öpnna min pringlesbruk och äta den och smutta på lite cola.
och kolla på någon bra film, sen senare ikväll kanske jag drar en sväng till Sophie och Chriffe.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0