fika med madeleine.

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag men för de så blev de ingen dålig dag för Bella.
Jag ställde klockan på 09:00 men självklart så visste jag redan inatt att inte en chans i helvete att jag orkar gå upp då. 11:40 tvingade jag mig upp, duschade och då blev man allt något piggare. diskade all disk jag hade och kan säga att det var inte lite, var så underbart skönt och få bort allting när det var klart :) fixade och trixade innan madeleine kom och hälsade på. vi tog ett kopp te och snackade om allt som man hade missat på detta flera månaderna.
Tog också en tur ner på stan och sen coop för att handla hem lite, sen en fika på cafe paus :)
Klockan rann iväg så vid 16:15 sa vi hejdå, men får hoppas att vi kan ses lite oftare iallafall.

SIMON skulle ju komma hit idag också, men så blev de inte :( vilket var väldigt tråkigt. Blev något fel på bilen eller något så kan kunde inte. får hoppas att det blir en annan dag!
Också så hann jag inte gå ut och gå idag, lite sent nu också. Får gå extra långt imorgon eller om jag går två gånger imorgon. En gång på eftermiddagen och sen en gång på kvällen kanske med sophie.
Mamma kommer nog imorgon också. :) småhandla lite då.

nu blir det paradise hotel och massa bra på tv ikväll :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va jätte kul att se dig igen och prata gamla minnen och sånt ;) :) måste bli oftare <3

2010-11-02 @ 21:59:12
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0