besök. :)

Imorgon kommer det nog vara en bättre bra och kväll dom min del.

IMORGON ska jag gå upp tidigt för ska ner på stan och göra lite ärenden och sen kommer madeleine hit faktiskt, har inte träffat henne på länge och inte alls pratat med henne på månader. Så hörde hon av sig idag att hon skulle in till kristinehamn imorgon och då passar de ju att komma hit en stund :) på en kopp kaffe kanske och lite snack.

Efter det blir det att gå ut och gå, se om jag hinner de innan fyra annars tar jag de efter.
Det är såhär att sötaste och finaste simon kommer och hälsar på också imorgon.
han ska köpa en bil i kristinehamn så det passar ju jätte bra också att komma förbi och snacka lite och kanske ta en tur i den nya bilen. Allt saknat den lille snutten :)

blir nog också att höra av sig till sophie och se vad hon gör.
kom på en sak :o måste ju gå upp väldigt tidigt imorgon..
måste städa och DISKA :o imorgon får det bli!

Borsta tänder och lägga mig är nästa på listan.
synd att allt på tvn suger på nätterna.

PUSS och GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0