gå på stan utan pengar :/

Då har jk åkt hem och då var de ensamt IGEN..

Hela kvällen igår spendera vi våran tid med att kolla på skräckfilm, vi somnade inte förens 4 i morse men det var de värt det. hatar och att kolla skräckfilm men klick får man iallafall.

Idag så vaknade vi runt 1 tiden, slappade och sen var vi tvungna att gå och handla lite så vi tog en promenad ner till stan. Kollade lite i klädaffärer och jag såg en massa jag ville ha <3 men har ju verkligen inga pengar alls. :/ och de är så sjukt illa. Kollade också lite på internet innan vi gick, och där finns de ju en del också men bättre att gå i klädaffärerna tycker jag än att skicka efter :)
I november får jag pengar, så då får de bli att shoppa litegrann iallafall. men jag vill ha ett jobb nu i november!!
så jag kan lyxa lite när jag åker ner till göteborg, under nyår och jul. Men vi får se hur det blir.
jag hoppas turen är med mig!

jk har åkt nu så nu får det bli att kolla på tv och se vad det blir på tv ikväll.
Prata med mysan på skype ikväll med, hon ringer mig när hon har slutat!

kanske uppdatarar senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0