OCH NU HAR DET BARA SÅDÄR LÖST SIG!

OJOJ, min blogg har varit ganska tom med nya inlägg. Men jag har tänkt mig att jag ska byta blogg till blogger.com.
Den verkar mycket bättre och lite roligare. Så Jk får hjälpa mig med de imorgon :) så då hoppas jag att ni klickar över på den bloggen och skiten i denna :).

Varit med jk dom senaste dagarna så man har inte tid och blogga riktigt. men idag åkte hon hem vid 16.
Har varit och storhandlat med mamma så nu är min kyl och frys proppfull och det gillas.
Fick bli att gå ner till stan för att fixa lite saker till helgen.
MIN MORGON var också helt underbar, fick då reda på att jag kommer få ett antal mer pengar än vad jag trodde att jag skulle få från carlands vilket jag inte tackar nej till. HAR SÅN TUR, dom pengarna räddar mig verkligen!
Har sjukt dåligt ställt just nu, har inga kläder och ha på mig, mina parfymer börjar ta slut, måste ha pengar till julklappar och nyår när jag åker till göteborg. :) OCH NU HAR DET BARA SÅDÄR LÖST SIG!
helt underbart känns de..

när jag får mina pengar ska jag shoppa som bara den, också spara pengar till nyår och julklappar, samt ge mamma och pappa en slant, de är dom värda. OCH de bästa. Ska ha en middag till min familj hemma hos mig någon helg framöver, för  jag har fått så mycket av mamma och pappa speciellt och sen vill jag samla alla hos mig. Undra vad jag ska bjuda på, har ni några ideer så skriv gärna! :)

nu ska jag vänta på sandra för hon ska snart komma hit så vi ska beställa biljetter till imorgon på nöjesfabriken.
jag tror det kommer bli FETT imorgon!

nu ska jag fortsätta på min naturgodis påse och min jullust och njuta av ensamheten.....

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nästan alltid kul att shoppa. =)

2010-11-05 @ 11:28:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0