och frågan är idag, vad fan ska jag ha på mig?

godmorgon :) dags för att städa lägenheten och sen en varm dusch efter de!


Vaknde faktiskt i ganska bra tid idag, lagom man man säger så.
Klockan 13:00 blev det och de kommer bli exakt att jag kommer hinna allt idag innan vi åker med 19:05 bussen till karlstad.
SÅ NU ska jag sätta på hög volym på stereon, ta på mig en galet stor tröja och sen sätta igång och diska min hög i köket. sen bädda sängen och plocka lite. Sen ska jag ta mig en lång och varm dusch. :)

FRÅGAN ÄR IDAG,
VAD FAAAAAAAAAAAN SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL?
jag är så trött påhär att man aldrig vet vad man ska ha på sig. har inga nya kläder och inga nya skor eller något. men det har jag nässta vecka, för fy helvete vad jag ska shoppa på torsdag eller fredag! :)


jag hör av mig efter jag har duschat och lite så.
HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0