Ge mig jobb!

jag måste skärpa mig, får inte sova så länge på dagarna.


Skönt, jag har städat lägenheten och duschat! Dammsugit för det var så skitigt på golvet, diskat och nu ställt in mina nya snaps och vingglas i skåpet.
Också tagit mig en lång lång dusch och försökt och få ut alla tovar i håret sen i lördags :o det var nästan omöjligt. Men fick ta mycket balsam i håret och en borste så gick de allt.

Nu sitter jag i soffan med tända ljus och väntar på Jennifer Karlsson, hon kommer nog med världens affro snart eller så är det jätte fina lockar för hon har permanta håret hos sin syster idag (:
Hon ska sova hos mig så det blir väl att sitta uppe hela natten och fucka ur, LOVE IT!

jag måste ha ett jobb, ett bra jobb som jag stannar länge på och som jag trivs med.
IMORGON ska jag ringa transcom, nu ska jag kolla lite om det finns något inom vården eller barn.
10 november åker jag och Jk till norge med, LÄNGTAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0